Odpowiedzi

2010-02-22T23:41:17+01:00
Na pewno kiedy po burzy powiększona jest zawartość ozonu.

Poza tym kiedy jest niska temperatura, najczęściej rano lub nocą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:44:59+01:00
Można powiedzieć wtedy gdy powietrze jest przejrzystrze i czystsze , np na Mazurach, w górach czy na wsi powietrze jest dużo czystsze niż w np. Warszawie, Poznaniu, krakowi , lub miejskiej metropoli, w miastach zwiekszona jest emisja dwutleku węgla, pyłu i substancji zatruwających nasze organy oddechowe, w skutek zwiekszonej liczby samochodow , fabryk, i wyrzucanych smieci. Nad większymi miastami częto unosi sięsmog, który wskazuje na to , że w miasto napewno nie ma rzeskiego powietrza. Powietrze jest świerze i rzeskie wtedy gdy nie ma w nim pyłów, substancji chemicznych , lub węglanów , ktory coraz liczniej wystepuje w miastach . :)