Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:44:36+01:00
Faszysta to osoba fanatycznie dbająca o interesy swego narodu, odnosząca się do innych narodowości z wrogością, agresją, nienawiścią. Faszyzm narodził się we Włoszech a potem w Niemczech, nasłynniejszym faszystą był Hitler

nazista to również termin kojarzony głównie z hitlerowskimi Niemcami, to osoba wrogo nastawiona do wszelkich mniejszości:narodowych, seksualnych, wyznaniowych
1 5 1
2010-02-22T23:46:27+01:00
Faszysta-człowiek wyznający skrajnie narodową ideologię
nazista-osoba należąca do niemieckiej partii narodowosocjalistycznej; zwolennik nazizmu; hitlerowiec, faszysta
2010-02-22T23:47:50+01:00
Faszysta- sprzeciwia sie demokracji głoszac kult danego panstwa
nazista-zmodyfikowana i ulepszona wersja faszyzmu głosi rownosc i braterstwo wobec wsyztskich ludzi