Napisz list zgodnie z poleceniem.


Kupiłeś/ łaś przez Internet towar, z którego nie jesteś zadowolony/a. Napisz list do

firmy, która ci go sprzedała.



- Poinformuj, co i kiedy kupiłeś/ łaś.

- Poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na e-maila.

- Podaj dwie wady kupionego towaru.

- Powiedz, jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraź nadzieje na szybką reakcję.

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T00:02:56+01:00
Dear Sir or Madam

I am writing to complain about mp3 player I have bought in your website. It was bought on 15th may 2010.
I must wait for it for a long time.
Moreover you do not answer on my e-mail within I remembered you about my order.

Player was working properly until I dropped it into the water when I was having my bath. Now it is out of order and I can not make him start working. The screen is broken too

I think it is quite unfair to sell people such a garbage when you advertise it as an "indestructible, extreme mp3 player".

I would like my money back within a two weeks.

I look forward hearing from you soon.

Yours faithfully
XYZ
3 4 3