Odpowiedzi

2010-02-23T09:42:21+01:00
M Fe o Fe2o3 to 232g
m fe to168

168-x%
232-100
x'72,4%
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T09:57:14+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MFeO=56u+16u=72u
mFe2O3=2*56u+3*16u=160u
mFeO+mFe2O3=232u
232g FeO+Fe2O3-------100%
168g Fe------------------x%
x=168*100/232
x=72,4% Fe
3 5 3