Odpowiedzi

2010-02-23T10:56:55+01:00
Ułóż jak najwięcej wyrazów z wyrazu komediodramat i krasnoludek.

komediodramat - komedia, dramat, media, tama, moda, odra, tomek, kod, kot, mata, mama, matka, kometa, ada, dom, aktor, tor, miodek, domki, irka, kreda, tir, kita, orka, kat.

krasnoludek - ludek, korek, nurek, nora, lora, sol, los, osa, kran, rak, nos, orka,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:27:16+01:00
Komediodramat:
-komedia
-dramat
-matka
-meta
-dioda
-kometa
-mata
-mak
-media
-dom
-domki
-tama
-rama
-aktor
-tam
-mama
-kreda
-irka
-orka
-arka
-arek
-tor


Krasnoludek:
-ludek
-nos
-nora
-las
-nos
-osa
-korek
-lud
-nurek


1 5 1