Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T08:45:55+01:00
1.odejscie od ojca
2.roztwonienie majątku
3. skruszony wraca do ojca
4. wszyscy ciesza sie z jego powrotu
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T09:23:06+01:00
Pierwszy etap: bunt i zabranie swojej części majątku
Drugi etap: roztrwonienie majątku
Trzeci etap: praca przy świniach u bogatego gospodarza
Czwarty etap: zastanowienie się nad swoim zachowaniem
Piąty etap: okazanie skruchy poprzez prośbę o przebaczenie od Ojca
Szósty etap: Szanowanie Ojca i dostosowanie się do jego zasad