Cześc potrzebuję nuty piosenek harcerskich a w szczególności płonie ognisko i szumią knieje i dym z jalowca. oferuje 15 punktów chodzi mi o taki zapis jak w załączniku... możecie skserować jak ktoś ma to w jakiejś książce. bardzo proszę bo są mi potrzebne jak najszybciej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T09:45:40+01:00
Płonie ognisko i szumią knieje:
linia melodyczna (nuty) w załączniku. Jako że nuty nie mają podanych funkcji harmonicznych to poniżej tekst piosenki z odpowiednimi akordami (akordy dostosowałem do linii melodycznej):

g D g
1.Płonie ognisko i szumią knieje
D g
Drużynowy jest wród nas
g D g
Opowiada starodawne dzieje
D g
Bohaterski wskrzesza czas

B F
O rycerstwie z znad kresowych stanic
g
O obrońcach naszych polskich granic
D g
A ponad nami wiatr szumny wieje
D g
I dębowy huczy las

Dym jałowca:
nuty razem z funkcjami w pdf w załączniku

Dodaje jeszcze trochę piosenek (też załącznik) ale niestety bez funkcji harmonicznych. Jeśli potrzebne są Ci koniecznie akordy to napisz mi do jakich piosenek a ja postaram się dostosować wszystko do tonacji aby "ładnie brzmiało" podczas grania i śpiewania.
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T13:03:07+01:00
PŁONIE OGNISKO I SZUMIĄ KNIEJE



http://a-pesni.golosa.info/polsk/plonieognisko.htm



DYM JAŁOWCA

http://chomikuj.pl/kina9083/nuty - tylko tu musisz mieć konto swoje (jak jak sie rejestrowałam to mi to zajeło 2 min najwięcej ) polecam ta stranke jak nie masz konta wszystko tam znajdziesz.

Jezeli chodzi o chwyty albo taby na gitare to pisz na priv moge ci dać też przewroty i wogóle bo ze słuchu umie grać .
A i pisz jakie inne piosenki chcesz to ci dam nie pisze tutaj bo nie wiem na jakich ci najbardziej zależy .

Licze na najjj pzdr ;*
2 2 2