Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T10:09:05+01:00
Np. - nie wrzucać śmieci, do rzek -nie łowić ryb w niedozwolonych miejscach -nie wlewać nic do wody bo to zabija ryby -nie budować fabryk blisko zbiorników wodnych -oczyszczać ścieki -nie doprowadzać ścieków do zbiorników wodnych - nie sikać w morzu
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T10:09:50+01:00
Nie łowić ryb w niedozwolonych miejscach, nie wlewać nic do wody bo to zabija ryby,nie doprowadzać ścieków do zbiorników wodnych, nie budować fabryk blisko zbiorników wodnych, Nie wrzucać śmieci, do rzek.
5 4 5