Odpowiedzi

2010-02-23T11:09:34+01:00
W 5 zad
1. apsyda
2.prezbiterium
3.transept
4.chyba chodzi o nawę główną
5.nawa boczna
6.portal
7.

zad 6
romanizm- płaskorzeźba
portal-romanizm
wieża- gotyk

zad 7
zdanie 2,chyba 4,

zad 8
albo pentaptyk albo chodzi o ołtarze szafiaste;

zad 10
katedra w Krakowie, katedra w Gdańsku, katedra w Gnieźnie, katedra w Poznaniu, katerda we Wrocławiu

zad 11
16. polichromia
11.pieta


zad 12
drzwie Gnieźnieńskie- romanizm
kaplica św. Mikołaaja w Cieszynie-romanizm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:53:35+01:00
Zad4
gotycki jest na planie krzyża a ten 2 nie
zad5
1. wieniec kaplic
2. obejście
3. transept
4. nawa główna
5. nawa boczna
6. portal
7. podpory
zad6
płaskorzeźba (chyba nagrobna) - romanizm
portal - romanizm ale może być też gotyk
wieża - gotyk
zad7
2, 4, 5
zad8
jest to poliptyk, malarstwo ikonograficzne
zad9
krakowskim muzeum narodowym
zad10
katedra w krakowie, w gdańsku
zad11
masz błędy w tej krzyżówce to zrobię ją od nowa
1francja
2ratusz
3cegła
4katedry
5
6styl
7masferek
8witraże
9pinakle
10
11pieta
12rozeta
13madonna
14tryptyk
15tempery
16polichromia
17ołtarz
dwóch niestety nie wiem
zad12
1r
2g
3r
4r
5g
6r
7g
8g