Ola chciala ustawic wszystkie swoje płyty CD na półce, ale jedna trzecia płyt nie zmieściła sie. Te płyty, które sie nie zmieściły na półce, postanowiła włozyc do trzech pudełek. do każdego pudełka włozyła po siedem plyt i zostały jej jeszcze dwie płyty. Płyty te położyła na biurku. Ile płyt Cd miała Ola. ?
A) 23
B) 81
C) 69
D) 67
E) 93

Marek miał butelkę soku. Odlał jedną trzecią jej zawartosci do szklanki, a następnie trzy czwarte tego, co zostało w butelce, przelał do dzbanka. Jaka część początkowej ilości soku pozostała w butelce. ?
A) jedna czwarta
B) dwie trzecie
C) jedenaście dwunastych
D) jedna szósta
E) nie można tego określić

Krasnoludek ma 6 butelek o pojemnościach 16, 18, 22, 24, 32 i 34 mililitrów. Pewne z nich wypełnione są sokiem pomarańczowym, inne sokiem wiśniowym, a jedna z nich jest pusta. Soku pomarańczowego jest dwa razy więcxej niż soku wiśniowego. Jaką pojemność ma pusta butelka. ?
A) 18 ml
B) 34 ml
C) 24 ml
D) 32 ml
E) 22 ml

Jaka jest największa liczba cyfr, które nalezy usunąć z 1000-cyfrowej liczby 20082008...2008, aby suma pozostałych cyfr była równa 2008. ?
A) 260
B) 510
C) 746
D) 1020
E) 130

Chodzi mi tylko o odpowiedzi :)

3

Odpowiedzi

2010-02-23T11:08:39+01:00
1.
c) 69
2.
D) jedna szósta
3.
D) 32 ml
4.
C) 746
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:20:05+01:00
2010-02-23T16:25:25+01:00