Odpowiedzi

  • penc
  • Rozwiązujący
2010-02-23T10:40:05+01:00
Staranie o bilet do warszawskiego teatru

Droga do teatru

Przedstawienie

Powrót do naszego miasta
1 4 1
2010-02-23T10:40:09+01:00
Starania o bilety do warszawskiego teatru.
Rezerwacja miejsca w pociągu
Pójście do teatru.
Oglądanie przedstawienia
Powrót do naszego miasta.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T10:41:53+01:00
Staranie się o bilety do warszawskiego teatru.
Rezerwacja miejsc w pociągu.
Pójście do teatru.
Oglądanie przedstawienia.
Wracanie do naszego miasta.
2 4 2