Odpowiedzi

2010-02-23T10:41:57+01:00
P = m*V

m=80kg
V=20cm/s=0,2m/s

p=80kg*0,2m/s=16kg*m/s
2 3 2
  • penc
  • Rozwiązujący
2010-02-23T10:42:50+01:00
M-80kg
V-20cm/s
p=mv

p=80kg*20cm/s
p=160kg/cm/s
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T10:44:27+01:00
P = m x v
p = 80 kg x 20 cm/s
p= 80 kg x 0,2m/s
p= 16 kg x m/s

p- pęd ciała
v - prędkość
m- masa


Wartość pędu tego ciała wynosi 16 kg x m/s
4 3 4