Odpowiedzi

2010-02-23T10:44:37+01:00
1 . Młodzież najczęściej zachowuje się źle w kinach lub parkach .
Zachowoanie te jest najczęściej wykazywane z nudy . !
2 . Graffiti nie wyglądają ładnie w miejscach publicznych , dlatego to
odstrasza ludzi .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T10:46:01+01:00
Młodzież nie mając żadnych perspektyw a przede wszystkim autorytetów nie okazuje poszanowania podstawowych zasad współżycia społecznego co często wiąże się z łamaniem prawa. Schematy poznawcze dużej części młodzieży są błędne a dochodzi do tego jeszcze zjawisko stygmatyzacji. To wszystko powoduje zanik jakiegokolwiek altruizmu czy istniejących dawniej zasad etycznych.

Graffiti uznawane jest przez część ludzi za sztukę. Dla reszty jest to wandalizm i to jest właśnie główna rzecz, która przeszkadza w uznaniu graffiti za dział sztuk plastycznych na równi z grafiką czy malarstwem. To negatywne odbierania graffiti wiąże się właśnie z tym, iż w większości przypadków oprócz sztuki jest to akt wandalizmu co nie może być tolerowane nawet jeśli ma to być "wielka sztuka". Często nie zawsze jest to akt wyrazu artystycznego lecz wulgaryzm czy symbol przez polskie prawo zakazany (typu celtycki krzyż) co jeszcze bardziej pogarsza wizerunek graffiti.
1 5 1