Odpowiedzi

2010-02-23T10:47:13+01:00
1. Optymistyczne nastawienie na świat.
2. Starac się życ bez stresu.
3. Dbac o siebie .
4. Korzystac z życia w 100%.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T10:49:29+01:00
Kochaj i pozwól kochac siebie
bądz życzliwy i szanuj innych
uśmiechaj się do siebie i ludzi których spotykasz
miej przyjaciół i bądz przyjacielem
nie musisz byc doskonały, badz soba
trudności są po to żeby je pokonywac
2 3 2
2010-02-23T10:51:04+01:00

- Najważniejsze w naszym zyciu jest zdrowie, które daje nam siłę na dalsze życie . Czyste sumienie oraz ludzka życzliwość też jest ważne .
- Pamięc o tym , że koleje losu są zmienne i ''po złej chwili piękny dzień przychodzi''.
- Gdy radość lub troska osiąga swój szczyt, zachowaj spokój i równowagę ducha, gdyż „fortuna kołem się toczy” i można się spodziewać rychłej odmiany losu.
- Nie goń za bogactwem, gdyż te rzeczy są ulotne i nic niewarte.
- Od czasu do czasu przystań i zastanów się nad swoim życiem.
- Przyjmuj wszystko spokojnie i z umiarem.
- Korzystaj z nadarzającej się okazji do zabawy, ale pamiętaj o zachowaniu umiaru.
- Jeśli masz ochotę na zabawę, rób to w taki sposób, aby nikomu nie przeszkadzać.
- Zachowaj wewnętrzny ład i harmonię, która polega na równoważnym połączeniu korzystania z uciech świata ze statecznym rozumem oraz cnotą.
- Jeśli przechodzisz w swoim życiu kryzys, zachowaj spokój, nie poddawaj się rozpaczy, zastosuj „złoty środek”, dzięki któremu osiągniesz radość życia.


Przyznam sie to z neta . ale mam nadzieje ze to moze ci pomoc . ; ]
6 3 6