Odpowiedzi

2010-02-23T11:03:10+01:00
CO2+H2O=H2CO3
CO+H2O=reakcja nie zachodzi
N2O5+H2O=2HNO3
SO3+H2O=H2SO4
NO+H20=reakcja nie zachodzi
P2O5+3H2O=2H3PO4
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T11:09:48+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CO2 + H2O------>H2CO3
CO-----Reakcja nie zachodzi
N2O5 + H2O------>2HNO3
SO3 + H2O------>H2SO4
NO-----Reakcja nie zachodzi
P2O5 + 3H2O------>2H3PO4
5 5 5