Prosze o przetłumaczenie.
W tamtego roczne wakacje przyjechała do mnie moja przyjaciółka z Niemiec Vannessa. Bardzo chciałam ją oprowadzić po moim rodzinnym miescie Łódź . Pierwszego dnia zabrałam ją do Łódzkiego Ogrodu Botanicznego gdzie rośnie różnorodna roślinność , później poszłyśmy do Palmiarni Łódzkiej gdzie występują różne gatunki palm.Na koniec tego dnia poszłyśmy do Łódzkiego ZOO i na watę cukrową. Drugiego dnia zabrałam ją na pl. Wolności, na Rynek Starego Miast ,do Manufaktury i na ul.Piotrkowska gdzie zjadłyśmy dobra kolację. Ostatniego dnia zwiedzałyśmy Pałac Izraela Poznańskiego i Teatr Wielki a wieczorem odwiozłam ją na dworzec . Tak wyglądały moje wakacje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:03:33+01:00
In den Ferien im letzten Jahr war bei mir meine Freundin Vanessa zu besuch.Ich wollte sie sehr gerne in Lodz herumführen.
Am ersten Tag besuchten wir den Botanikgarten in Lodz , da wachsen viele verschiedene Plfanzen.Später gingen wir zum Palmengarten in Lody , es gibt da so viele Palmenarten.
Am Ende des Tages gingen wir ins Lodzkie Zoo und kauften uns Zuckerwatte.Am nächsten Tag zeigte ich ihr den pl.Wolnosci , den Markt der Altstadt , die Manifakturen und gingen zur ul.Piotrkowska wo wir ein gutes Abendessen aßen.Am letzten Tag besuchten wir Pałac Izraela Poznańskiego,das große Theater und am Abend brachte ich sie zurück zum Bahnhof.So sahen meine Ferien aus.
2010-02-23T17:02:13+01:00
In den Ferien im letzten Jahr war bei mir meine Freundin Vanessa zu besuch.Ich wollte sie sehr gerne in Lodz herumführen.
Am ersten Tag besuchten wir den Botanikgarten in Lodz , da wachsen viele verschiedene Plfanzen.Später gingen wir zum Palmengarten in Lody , es gibt da so viele Palmenarten.
Am Ende des Tages gingen wir ins Lodzkie Zoo und kauften uns Zuckerwatte.Am nächsten Tag zeigte ich ihr den pl.Wolnosci , den Markt der Altstadt , die Manifakturen und gingen zur ul.Piotrkowska wo wir ein gutes Abendessen aßen.Am letzten Tag besuchten wir Pałac Izraela Poznańskiego,das große Theater und am Abend brachte ich sie zurück zum Bahnhof.So sahen meine Ferien aus.