Odpowiedzi

2010-02-23T11:35:25+01:00
Jednym wiazaniu wegla
kwas mrowkowy hcooh
alkohol metylowy ch3oh

o dwoch wiazaniach wegla
kwas octowy ch3cooh
alk etylowy c2h5oh
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T11:41:32+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z jednym wiazaniem węgla
HCOOH----kwas metanowy (mrówkowy)
CH3OH----alkohol metylowy (metanol)

z dwoma wiazaniami węgla
CH3-COOH-------kwas etanowy (octowy)
CH3-CH2-OH----alkohol etylowy (etanol)
1 5 1