Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T11:53:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. stęż. procent.
1,7g soli --------100g
xg soli-----------200g
x=1,7*200/100
x=3,4g soli

3 5 3
2010-02-23T12:12:06+01:00