Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:08:27+01:00
Droga Małgosiu !
Co u Ciebie słychać ?? U mnie świetnie! Wczoraj byłem w kinie na filmie "Alvin i wiewiórki 2". Jest to mój ulubiony film! Bardo ciekawy, zabawny i ekscytujący a zarazem troche pouczający. Szkoda że nie wybrałaś się ze mną do kina :( Myślę że następnym razem, wybierzemy się na jakiś inny film razem.
Mateusz
2010-02-23T12:09:35+01:00
Witaj Klaro!!
jak miło ,że w końcu odpisałas na mój list strasznie sie ciesze. w poprzednim liscie napisalas do mnie ,ze twoj ulubiony film to zmierzch .to teraz ja ci powiem jaki jest moj ulubiony film to dziewczyny z drużyny dlaczego ,że on jest o zwyczajnych uczniach którza maja szanse zrobic kariere taneczna w cheeledingu (czirdliderzy),az nagle.
szef druzyny Tina i najlepsza uczestniczka musi wyjechac z miasta bo jej mama Roxana sie ozenila z innym mężczyzna Robem i chce z nim zamieszkac ,ale Tina nie poddaje sie .Rob równiez ma corke Line ktora tez jest cherrederka Tina i Lina postanowily zalozyc wlasny zespol.potem byly zzawody i oni wygraly caly final:))