Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:17:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) etanolu--------------Obojętny
b) etanolanu sodu-----Zasadowy
c) metyloaminy--------Zasadowy
4 5 4
2010-02-23T12:21:27+01:00
I- etanolu ---- obojętny
II - etanolanu sodu --- silnie zasadowy
III-metyloaminy ---- zasadowy

4 5 4