Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T16:03:51+02:00
Azja: Nizina Zachodnio-Syberyjska, Nizina Gangesu, Nizin Turańska, Nizina Kołymska
Europa: Nizina Wschodnio-Europejska, Nizina Niemiecka, Nizina Czarnomorska
:):)
21 3 21
2009-10-16T16:08:10+02:00
Największa nizina Europy : wschodnioeuropejska,Góry Skandynawskie ,Półwyspie Skandynawskim

Największa nizina Azji : Zachodnio-Syberyjska,Wyżyny: Anatolijska, Armeńska i Irańska,góry: Pontyjskie, Taurus, Kaukaz, Elburs, Kopet-dag, Zagros i Mekran.

17 2 17
  • Użytkownik Zadane
2009-10-16T16:27:41+02:00
A) Europy
• Nizina Wschodnioeuropejska
• Nizina Francuska
• Wlk. Nizina Węgierska
• Nizina Niemiecka

b) Azji
• Nizina Zachodniosyberyjska
• Nizina Turańska
• Nizina Indusu
________________________________________________
chyba dobrze ;p mam nadzieję, że się przyda ;>
27 3 27