Odpowiedzi

2010-02-23T12:14:15+01:00
Świadczy o obecności grupy aminowej w aminokwasie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:15:03+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Grupy -NH2 (AMINOWEJ)