Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:18:17+01:00
Druh-w harcerstwie członek organizacji harcerskiej, rzadziej : towarzysz, przyjaciel
błahy- nieistotny, nieznaczny, nie mający dużej wartości, niegodny większej uwagi
wataha- grupa wilków lub dzików działająca razem, w szerszym znaczeniu termin odnoszony również do stada psów,
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T12:18:38+01:00
Druh- członek harcerstwa
błahy- nieważny
wataha- rupa wilków lub dzików działająca razem,
1 5 1
2010-02-23T12:20:38+01:00
Druh-w harcerstwie członek organizacji harcerskiej
błahy-banalny, mało orginalny
wahata-grupa wilków lub dzików działająca razem
12 2 12