Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:51:53+01:00
Dobra Nowina i Objawienie Boże przekazywane jest :
-ustnie z pokolenia na pokolenie
-podczas Mszy Św.,gdy kapłan czyta Biblię
2010-02-23T14:16:21+01:00
Bóg objawia się człowiekowi, tzn. zwraca się do człowieka jako do istoty zdolnej Go zrozumieć i odpowiedzieć na Jego wezwanie, czyli uwierzyć Mu.
Boże Objawienie przekazywane było przez tych, którzy uwierzyli, z pokolenia na pokolenie - najpierw w narodzie izraelskim, później w Kościele. Dlatego w związku z Objawieniem mówi się o Tradycji. Przekazywane z pokolenia na pokolenie Objawienie spisane zostało w księgach uznawanych przez tę Tradycję za natchnione przez Boga. Tworzą one Pismo święte.

Dobra Nowina przekazywana jest poprzez ewangelizację -podczas Mszy św, katechizacji w śr. masowego przekazu (radio, tv), itp.
2010-02-23T16:59:57+01:00
1znaki na niebie
2cudy np,odrośnięcie nogi