Witam. A jak rozwiązać zadanie następujące: podaj jak najwięcej (myślę że albo jakśs reguła albo 20 wystarczy) liczb, które mają dokładnie 8 dzielników.
Jeżeli to możliwe proszę też o odpowiedz na prywatnego maila [email protected]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T16:10:25+02:00
24 30 40 42 54 56 66 70 78 88 102 104 105 110 114 128 130 135 136 138 152 154 165 170 174 182 184 186 189 190 195 222 230 231 232 238 246 248 250 255 258 266 273 282 285 286 290 296 297 310 318 322 328 344 345 351 354 357 366 370 374 375 376 385 399 402 406 410 418 424 426 429 430 434 435 438 442 455 459 465 470 472 474 483 488 494 498 506 513 518 530 534 536 555 561 568 574 582 584 590 595 598 602 606 609 610 615 618 621 627 632 638 642 645 646 651 654 658 663 664 665 670 678 682 686 705 710 712 715 730 741 742 754 759 762 776 777 782 783 786 790 795 805 806 808 814 822 824 826 830 834 837 854 856 861 872 874 875 885 890 894 897 902 903 904 906 915 935 938 942 946 957 962 969 970 978 986 987 994 999

Różne liczby.
2009-10-16T16:15:15+02:00
24,30 ,40,42,54...
liczba która ma 8 dzielników mósi być większa do poprzedniej conajmniej o 2, a najwyżej o 12