Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:18:15+01:00
Ja miałam takie zadanie dodatkowe na matematyce dwie kreski wyjdą poza pole ma to być tak bo u nas nikt tego nie zrobił a później pani to wytłumaczyła.
Tylko zrób to z linijką i aby nie było tak bardzo powyjeżdżanie ale trochę musi być
1 5 1
2010-02-23T15:41:09+01:00
Chyba źle sformułowałaś pytanie albo tw pan od historii.
Po co łączyć 4-ma liniami jak można 3-ma (rys.2)

Połączenie 4-ma liniami bez odrywania długopisa (rys.1)