Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:47:38+01:00
Hermetyczny-nieprzenikalny
halucynacja-zaburzenia spostrzegania definiowane jako fałszywe doświadczenia zmysłowe
hegemonia-dominacja jednego państwa nad drugim
chmara-wielka liczba czegoś
chandra-stan przygnębienia, apatii
chomikować-chować coś na zapas, często niepotrzebnie
2010-02-23T13:48:46+01:00
Hermetyczność - szczelność
halucynacja-objaw zaburzeń psychicznych, mający charakter realnych doznań zmysłowych, omam
hegemonia-przywództwo, panowanie
chmara-wielka liczba czegoś
chandra-potocznie stan przygnębienia, apatii
chomikować-gromadzić zapasy