Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:56:21+01:00
1cm² = 100mm²
9cm² =900mm²
20cm² = 2000mm²
1m² =10000 cm²
3m² = 30000cm²
10m² = 100000cm²
1a = 100m²
8a = 800m²
20a = 2000m²
1ha = 10000m²
4ha = 40000m²
10ha = 100000m²

;))
2010-02-23T14:17:44+01:00
1cm² = 100 mm²
9cm² = 900 mm²
20cm² = 2000 mm²

1m² = 10000 cm²
3m² = 30000 cm²
10m² = 100000 cm²

1a = 100 m²
8a = 800 m²
20a = 2000 m²

1ha = 10000 m²
4ha = 40000 m²
10ha = 100000 m²