Odpowiedzi

2010-02-23T12:52:44+01:00
V=s/t
s=V*t
V=10 m/s
t=5min=5*60s=300s
s=10 m/s*300s=3000m
1 1 1
2010-02-23T12:55:15+01:00
10m/s = 600m/min
pomnożyłam 10 m razy 60 bo 1min = 60 s

600m/min x 5 min = 3000 m
3000 m = 3 km

W ciągu 5 min zaprzęg przebędzie 3 km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T12:57:46+01:00
Dane:
V=10m/s
t=5min.=5*6os=300s

Szukane:
s=?

Rozwiązanie:
V=s/t
s=V*t
s=10m/s*300s=30000m=3km

Odp. Zaprzęg w czasie 5 minut przebędzie drogę 3000m, czyli 3 km.
1 5 1