Zad.1
Ośrodek posiada 120 miejsc o zróżnicowanym standardzie, pokoje 2, 4 i 6 osobowe oraz w sezonie domki campingowe; łazienki w pokojach oraz przy pokojach; segmentowo - przeważnie 2 pokoje do jednej łazienki

osobodzień:
(nocleg i wyżywienie)
37 zł. od osoby
1 miejsce
na 15 ucz.
bezpłatnie

na podstawie danychz oferty oblicz ile będzie kosztował wyjazd na zieloną szkołę dla 50 uczniów i 5 opiekunów na 5 dni.

3

Odpowiedzi

2010-02-23T13:11:55+01:00
Ośrodek posiada 120 miejsc o zróżnicowanym standardzie, pokoje 2, 4 i 6 osobowe oraz w sezonie domki campingowe; łazienki w pokojach oraz przy pokojach; segmentowo - przeważnie 2 pokoje do jednej łazienki

osobodzień:
(nocleg i wyżywienie)
37 zł. od osoby
1 miejsce
na 15 ucz.
bezpłatnie

na podstawie danychz oferty oblicz ile będzie kosztował wyjazd na zieloną szkołę dla 50 uczniów i 5 opiekunów na 5 dni.

37*50=1850
3 osoby w tym mają za darmo więc 37*3=111
1850-111=1738 - uczniowie (1 dzień)
5*37=185 - opiekunowie (1 dzień)

1738*5=8690 - 5 dni uczniowie
185*5= 935 - 5 dni opiekunowie

razem:
8690+935= 9625

Odp. Wyjazd ten będzie kosztował 9625 zł
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:22:08+01:00

37*50=1850
3 osoby w tym mają za darmo - 37*3=111
1850-111=1738 - uczniowie (1 dzień)
5*37=185 - opiekunowie (1 dzień)

1738*5=8690 - 5 dni uczniowie
185*5= 935 - 5 dni opiekunowie

razem:
8690+935= 9625

3 2 3
2010-02-23T16:00:15+01:00
37*50*5 + (5*37*5) - (3*37*5) = 9250 + 925 - 555 = 9620