Odpowiedzi

2010-02-23T13:13:37+01:00
Ponieważ kiedyś budowano domy z drewna, a kazimierz zaczął zamiast drewna używać cegly. i mówi sie ze zostawil polskę murowaną bo bardzo duzo domów wybudowal wlasnie juz nie z drewna, a z cegly.
4 4 4
2010-02-23T13:16:02+01:00
Ponieważ rozbudował Polskę. Wybudował wiele zamków i.t.p. z mocniejszego budulca. Poza tym przysłowie mówi, że niegdyś Polska była słabym krajem, a po jego zmianach stała się mocniejsza. Za jego panowania rozwinęła się gospodarka Polski.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:19:30+01:00
Wznoszenia kolejnych zamków i budowli fortyfikacyjnych oraz zakładania kolejnych miast z kamienia lub cegły (nie jak wcześniej z drewna. W gospodarce i kulturze rozwijał się handel oraz inne działy polskiej gospodarki. Zostawił Polskę mocną, silną i twardą.
6 2 6