Siła jest wielkością fizyczną, którą przedstawiamy graficznie za pomocą ................,a zatem siła jest ............. wektorową. Aby w pełni określić siłę, trzeba podać cztery charakterystyczne cechy: .................., ....................., i ................ . Siłę oznaczamy symbolem ......., a jednostką siły jest .......... .

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T13:15:45+01:00
Siła jest wielkością fizyczną, którą przedstawiamy graficznie za pomocą WEKTORA,a zatem siła jest WIELKOŚCIĄ wektorową. Aby w pełni określić siłę, trzeba podać cztery charakterystyczne cechy: KIERUNEK, ZWROT, i WARTOŚĆ. Siłę oznaczamy symbolem F, a jednostką siły jest NIUTON [N] .
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:22:37+01:00
...za pomocą wektora
...siła jest wielkością wektorową
...charakterystyczne cechy: punkt przyłożenia, wartość mp 5N, kierunek, zwrot
...oznaczamy symbolem F
...jednostką siły jest niuton (1 N)