Odpowiedzi

2010-02-23T13:16:36+01:00
Plankton-uleja-jazgorz-okoń-szczupak-sum
1 5 1
2010-02-23T13:16:59+01:00
Chlorella -> dafnia -> wrotki -> ukleja -> płotka -> okoń -> sandacz

sieć pokarmowa:

Lis Polarny.
FoKa.
Trawa.
Zooplankton.
Zając bieLak.
Niedźwiedź PoLarny.
Fitoplankton.
¦ledź.
TuńczyK.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:18:19+01:00
Szczątki liści kapusty --- bielinek kapustnik --- pająk --- drozd --- ryjówka --- kuna --- rosomak --- jastrząb --- lis --- ryś

Sieć pokarmowa to sieć pokazująca więcej niż jeden łańcuch pokarmowy np.
trawa-mysz-sowa-lis (druga strona) niedźwiedź-sarna-liść.
2 3 2