Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:16:00+01:00
Chłodne
Chwała
Chwiejny,
Chwilę
Czyhały
Liściach
Nieziemskich
Pochwycić
Podmuchem
Starych
Westchnienie
1 5 1
2010-02-23T13:17:41+01:00
Chłodne
chwała
chwiejny
chwilę
czyhały
liściach
nieziemskich
pochwicic
podmuchem
starych
westchnienie
1 5 1
2010-02-23T13:17:42+01:00
1. Chłodne
2. Chwała
3. Chwiejny
4. Chwilę
5. Czyhały
6. Liściach
7. Nieziemskich
8. Pochwycić
9. Podmuchem
10. Starych
11. Westchnienie
1 5 1