Odpowiedzi

2010-02-23T13:25:22+01:00
A=2m/s
V=a*t
V=2*5=10[m/s]
l=V*t
l=10*1=10[m]

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:18:33+01:00
A = 2 m/s^2
t = 5s
s = ?
1. obl. droge po 5 sekundzie
S = a *t^2/2
s = 2 m /s^2 * (5s)^2/2
s5 = 25 m
2. aby obl. drogę w 5s muszę obl. drogę po 4s
s = 2m/s^2 * (4s)^2/2
s4 = 16m
3. obl. drogę w 5s
s = s5 - s4
s = 25 m-16 m
s = 9m
po 5s ciało pokonało drogę 25 m, w 5s drogę 9 m