" Główną funkcją korzeni jest pobieranie wody i substancji odżywczych z gleby. Niektóre rośliny wykorzystują korzenie do gromadzenia w nich minerałów zapasowych. Takie korzenie są chętnie zjadane przez ludzi i zwierzęta. Podkreśl nazwy tych roślin, które wytwarzają jadalne korzenie:
marchew
kapusta
ziemniak
cebula
pomidor
sałata
pietruszka
rzodkiew
ogórek
burak
koper
kalafior
szczypiorek
chrzan
brokuł "

Powiedzcie które trzeba podkreślić?

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T13:18:06+01:00
Marchew
cebula
pietruszka
rzodkiew
burak
chrzan
ziemniak
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:18:19+01:00
Marchew
ziemniak
pietruszka
rzodkiew
burak
chrzan


w cebuli część jadalna jest łodygą koleżanko z góry :)
4 3 4
2010-02-23T13:19:07+01:00
Marchew, ziemniak, cebula, pietruszka, rzodkiew, burak , chrzan