Swobodny spadek- to ruch ciała pod wpływem siły ............ ziemskiego.
Przyspieszenie w tym ruchu jest równe ............. . Swobodny spadek ciała nie zależy od jego masy. Spadające swobodnie ciało poruszało się ruchem ............... ............... .

3

Odpowiedzi

2010-02-23T13:20:12+01:00
Swobodny spadek - to ruch ciała pod wpływem siły przyciągania ziemskiego (grawitacji).
Przyspieszenie w tym ruchu jest równe ok. 10m/s² (9,81m/s²) . Swobodny spadek ciała nie zależy od jego masy. Spadające swobodnie ciało poruszało się ruchem jednostajnie przyspieszonym .
6 3 6
2010-02-23T13:20:40+01:00
Swobodny spadek- to ruch ciała pod wpływem siły przyciągania ziemskiego.
Przyspieszenie w tym ruchu jest równe 9,80665 m/s²(często podaje się jako 10 m/s², dla ułatwienia) . Swobodny spadek ciała nie zależy od jego masy. Spadające swobodnie ciało poruszało się ruchem jednostajnie przyspieszonym.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:22:17+01:00
Swobodny spadek- to ruch ciała pod wpływem siły PRZYCIĄGANIA ziemskiego.
Przyspieszenie w tym ruchu jest równe 10m/s2 . Swobodny spadek ciała nie zależy od jego masy. Spadające swobodnie ciało poruszało się ruchem JEDNOSTAJNIE PRZYŚPIESZONYM.
13 4 13