Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:26:57+01:00
Jest potrzebny, ponieważ każdy komputer, laptop musi mieć takie miejsce, gdzie zapisywanie są wszystkie aplikacje
  • koby
  • Początkujący
2010-02-23T13:27:03+01:00
Tak pewnie ze jest potrzebny dysk twardy bo tam przechowywane sa wszystkie pliki bez dysku twardego komp nie bedzie dzialal sa rozne pojemnosci dyskow twardych
2010-02-23T13:30:03+01:00
Oczywiście są laptopy, które nie mają dysku twardego ale są to laptopy najnowszej generacji. W większości laptopów jednak jest dysk twardy,a to dlatego, że bez niego raczej by nie działał. Jest to typ urządzeń pamięci masowej i właśnie tam zapisują się wszystkie dane jakie chcesz aby pozostały na laptopie. Nazwa "dysk twardy" powstała w celu odróżnienia tego typu urządzeń od tzw. "dysków miękkich", czyli dyskietek, w których nośnik magnetyczny naniesiono na elastyczne podłoże, a nie jak w dysku twardym na sztywne.


myślę, że pomogłam
jeżeli tak bardzo się cieszę
pozdrawiam ;)