Potrzebuję jakiejś fajnej przeróbki piosenki modnej aktualnie , po przeróbce temat ma być o szkole , o nauczycielach , o uczniach można wkręcić że to II "a" gimnazjum . coś takiego co można by zaśpiewać na półowinkach w gimnazjum.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-16T16:18:59+02:00
Nauczycielu jesteś mi naprawde bliski ( sprawdź na google ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T16:26:04+02:00
Pod piosenke "tak bardzo się starałem"
1. Kto dla pani wkuwał wzory H₂O i SO₄?
Kto no właśnie kto?
Kto dowodził wielu racji dzięki chemicznym reakcjom?
Kto no właśnie kto?
ref. Tak bardzo się starałem,
by pani spytała mnie.
NAd chemią wciąż wzdychałem.
CZemu pani znowu mówi źle?
2. Przecież dałem sobie radę z niejedną trudną zasadą.
Ja, tak tylko ja!
Rozpoznałem kwas siarkowy
No i także azotowy
Ja tak tylko ja!
ref....
3.Kto na lekcji ani razu nie pomylił cieczy z gazem?
Kto no właśnie kto?
Kto poznawał prawo ciążenia
które w świecie tyle zmienia?
ref.
4.Ja wciąż śniłem o Eistejnie
bo na lekcjach było fajnie
ja tak tylko ja!
gdyby pani tylko chciała
to obliczę masę ciała
ja tak tylko ja!
ref.
3 5 3