Odpowiedzi

2010-02-23T13:43:12+01:00
Pismo rysunkowe jest trudniejsze ponieważ trzeba sie troche narysowac:P
2010-02-23T13:43:23+01:00
Różnica jest jasna. Dawno temu posługiwano się pismem obrazkowym, ponieważ ludzi nie znali alfabetu. Na pewno łatwiejsze jest pismo alfabetyczne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:45:13+01:00
Na początku pismo obrazkowee było używane przez jaskiniowców jest ono trudniejsze od alfabetycznego ponieważ trudniej jest się domyślić z obrazków o co chodzi
1 5 1