Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:55:10+01:00
warszawa 17.02.2009.

drodzy mieszkańcy warszawy

chciałabym zachęcić was do pomagania innym.jest to dobra zabawa,i przygoda. można poznać wiele interesujących osób.lecz co najważniejsze pomagamy innym,sprawiamy ze dla kogoś świat staje się odrobinę lepszy.czasem drobny gest a może tak wiele pomoc.to nie sam owite.warto pomagać ,nie ważne jak liczy się to ze chcecie.


z poważaniem frania maj
3 3 3
2010-02-23T13:57:29+01:00
Moim zdaniem mysle ze warto pomagac innym.
inni oczekuja od nas troche wyrozumialosci pomocy dobrej reki.
my prosci ludze nie jestesmy w stanie pomuc innym checio.to oni nas prosza o pomoc.
1 1 1