Przetłumacz piosnke:
My father's a policeman, His name is P.C. Plat. His trousers and his jacket, Are blue and so's his hat!
My mother is a doctor, her coat and shoes are white/
They're in the bedroom cupboard,
They're always there night!
My brother's name is Charlie
And he's a funny clown.
His coat is pink and yellow.
his hat is red and brown!
My sister's a ballerina,
her dress is white and pink.
She's on tv this evening.
On channel 4 i think!

2

Odpowiedzi

2010-02-23T13:52:13+01:00
Policjant mojego ojca, Jego imię jest P. C. Plat. Jego spodnie i jego kurtka, Są niebieski i tak jest jego kapelusz!
Moja matka jest doktorem, jej płaszczem i zaopatruje w buty są biały /
Oni są w kredensie sypialni,
Oni są zawsze tam noc!
Imię mojego brata jest Charlie
I on jest zabawnym klownem.
Jego płaszcz jest różowy i żółty.
jego kapelusz jest czerwony i brązowy!
Balerina mojej siostry,
jej sukienka jest...
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T13:53:09+01:00
Policjant mojego ojca, Jego imię jest P. C. Plat. Jego spodnie i jego kurtka, Są niebieski i tak jest jego kapelusz!
Moja matka jest doktorem, jej płaszczem i zaopatruje w buty są biały /
Oni są w kredensie sypialni,
Oni są zawsze tam noc!
Imię mojego brata jest Charlie
I on jest zabawnym klownem.
Jego płaszcz jest różowy i żółty.
jego kapelusz jest czerwony i brązowy!
Balerina mojej siostry,
jej sukienka jest biało-różowa.