Mam takie dwa zadanka ^^

1.Napisz kilka zdań, które będą ukazywać dobre czyny i odnoszą się do Twojego życia.

np. Byłem chory, przyniosłeś mi lekcje :] ( zdania nie muszą być długie. )


2. Napisz list do kolegi, któremu wyjaśnisz, dlaczego warto czynić dobro. :]

P.S. Proszę na poziomie 6 klasy :P
oraz daję naaj.~! :)

I PROSZĘ SZYBKO O ODPOWIEDŹ !!!

2

Odpowiedzi

2010-02-23T15:23:50+01:00
1)
Byłam sama przyszedłeś i porozmawiałeś ze mną.
Nie rozumiałam zadania wytłumaczyłeś mi.
Płakałam pocieszyłeś mnie.
Byłam chora kopiłeś lekarstwa.
Marzyłam o książce kupiłeś mi.
Byłam głodna podzieliłeś się ze mną swoją kanapą.
Upadłam ty mnie podniosłeś.


2)
Droga Kasiu!
Postanowiłam Ci wytłumaczyć dlaczego warto czynić dobro.
Wiesz oczywiście,ze jesteśmy Katolikami. Ja,Ty,nasi rodzice,rodzeństwo. Znasz dobrze życie Pana Jezusa. Wiesz,że poświęcił Swe życie aby nas zbawić. A teraz chciałby abyśmy my zaczęli czynić dobro. W nagrodę po śmierci staniemy przed Obliczem Pana naszego Jezusa Chrystusa. Zostaniemy zbawieni i już zawsze będziemy się cieszyć i zapomnimy co to znaczy płakać.
To tak trochę Ci wytłumaczyłam jak chcesz wiedzieć więcej zapytaj Katechety.
Angelika


Liczę na naj;)

8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:29:52+01:00
1 Mój kolega lezal w szpitaluwiec zlozylismy sie z klasa i kupilismy mu takiego ogromnego misia.strasznie sie cieszyl.

Basie nie wiedziala jak odrobic zadanie z matematyki wiec jej wytlumaczylam i dotala 5.

Marek chcial pojechac z moja klasa do kina ale jego rodzicow nie bylo stac aby zaplacic za ta wycieczke wiec zlozylismy sie z klasa i pojechal razem z nami.


2 Drogi kolego

Pisze do ciebie ten list aby wytlumaczyc ze warto czynic dobro.
Jezeli pomozesz komus poczujesz sie potrzebny i bedziesz wiedzial ze warto zyc bo masz dla kogo. Dzieki dobrym uczynkom pojdziesz do nieba i bedziesz zyc wiecznie.


mam nadzieje ze pomoglam :*
7 3 7