Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T16:50:01+02:00
Połowinki mogłyby byc w stylku hawajskim. Na rozpoczęciu połowinek dziewczyny mogły by zatańczyć taniec hawajski . jako posiłek można podac ananasy lody , sałatki owocowe itd. Mogły by sie tez odbyc konkurencje takie jak rzut naszyjnikiem z kwiatów na drążek lub przechodzenie pod kijem kto nizej i wiele innych atrakcji
1 5 1
2009-10-16T17:06:55+02:00