Wyjaśnij własnymi słowami znaczenie tych przysłów:
Lepiej przed czasem niż po czasie.
Każda rzecz ma swój czas.
Czas-droga rzecz.
Nie marnuj czasu dla próżnego hałasu.
Wszystko kupisz za pieniądze oprócz czasu.
Piękne czasy rodzą róże, słabe zaś przynoszą burze.

2

Odpowiedzi

2010-02-23T14:08:55+01:00
To znaczy ze lepiej zrobic wczesniej niz to odlozyc na pozniej i zapomniec o tym

jak nie lubisz czegos to kiedys polubisz, ze ci sie to odmieni

nie marnuj czasu bo czas niektorych osob jest cenny

nie marnuj czasu na glupote

czasu nie da sie kupic wiec zamiast zrobic cos glupiego najpierw pomysl

znaczy ze jest piekny czas gdzie wszystko sie uklada a i jest slaby czas gdzie nic sie nie uklada i wszystko jest nie tak jak chcesz pamietaj aby nie kusic losu aby wszystko wiodlo sie w pieknym czasie


8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:09:42+01:00
Lepiej przed czasem niż po czasie.
- lepiej zrobic coś od razu niż gdy będzie na to zbyt puźno

Każda rzecz ma swój czas.
- wszystko dzieje się w określonym czasie

Czas-droga rzecz.
- każda żecz/zdażenie służy do czegoś innego jest wyjątkowa

Nie marnuj czasu dla próżnego hałasu.
- nie robić żeczy zbędnych

Wszystko kupisz za pieniądze oprócz czasu.
- wszystko da się kupić oprucz czasu dla rodziny i bliskich

Piękne czasy rodzą róże, słabe zaś przynoszą burze.
- gdy mamy wszystko, każda rzecz przychodzi nam z łatwością, a gdy jesteśmy biedni żadko kiedy jest lepiej
11 2 11