Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T16:20:32+02:00
Wszystko do wspólnego mianownika

½ = 12/24
⅔ = 16/24
¾ = 18/24
⅞ = 21/24
jedenaście dwunastych = 22/24
piętnaście dwudziestych czwartych, 15/24
⅚. = 20/24

1/2 < 15/24 < 2/3 < 3/4 <5/6 < 7/8 < 11/12
2009-10-16T16:24:40+02:00
1/2=12/24
2/3=16/24
3/4=18/24
7/8=21/24
11/12=22/24
15/24
5/6=20/24

Kolejność:
1/2=12/24
15/24
2/3=16/24
3/4=18/24
5/6=20/24
7/8=21/24
11/12=22/24
2009-10-16T16:39:08+02:00
Kolejnosc:
1/2=12/24
15/24=15/24
2/3=16/24
3/4=18/24
5/6=20/24
7/8=21/24
11/12=22/24