Odpowiedzi

2010-02-23T14:12:03+01:00
Filiżanka,
- filiżankę
mama, mamę
malarka, malarkę
pianistka, pianistkę
lekarka, lekarkę
róża,różę
stokrotka, stokrotkę
wróżka, wróżkę
sosna, sosnę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:12:37+01:00
Sukienka-sukienkę
filiżanka-filiżankę
mama-mamę
malarka-malarkę
pianistka-pianistkę
lekarka- lekarkę
róża- różę
stokrotka-stokrotkę
wróżka- wróżkę
sosna-sosnę
pamietaj biernik odpowiada na pytanie kogo?co? np. widzę
1 5 1
2010-02-23T14:13:03+01:00
Sukienka-sukienkę
filiżanka-filiżankę
mama-mamę
malarka-malarkę
pianistka-pianistkę
lekarka-lekarkę
róża-różę
stokrotka-stokrotkę
wróżka-wróżkę
sosna-sosnę
kartka-kartkę
1 5 1