Odpowiedzi

2010-02-23T14:19:12+01:00
Mam dom na ulicy Mickiewicza.
Idę nią prosto około 100metrów następnie na skrzyżowaniu skręcam w prawo.
Mijam księgarnie i bank po czym kieruje się w stronę ratusza.
Koło niego przechodze na pasach i jestem w szkole.
:P dziecinne ale nie chce mi sie robić ;ddd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:19:28+01:00
Wychodzę z domu skręcam w pierwszą uliczę z lewej . Idę tą uliczką jakieś 100m potemskrencam na skrzyżowaniu w prawo. Zaraz po lewej widze uliczkę z napisem KOściuśki skręcam w nią i idę prosto aż zobaczę szkołę.