Połącz i przetłumacz wyrazy


1 hand
2 charter
3 boarding
4 return
5 departure
6 booking
7 railway
8 business
a class
b lounge
c ticket
d platform
e luggage
f card
g office
h flight

Daję dużo punktów, więc mam nadzieję, że będzie dobrze zrobione :)
Bo wystarczy tylko wstukać do słownika internetowego

Na dzisiaj, góra 15 min

3

Odpowiedzi

2010-02-23T14:21:59+01:00
AB 1 strony klasy 2 b salon Charter 3 pokład bilet c 4 d powrotu platformy 5 bagaż e wyjazdu 6 rezerwację f kart 7 kolejowe g biuro 8 biznesu h lotu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:29:17+01:00
Tu masz przetłumaczenie:

1.Ręka A. Klasa
2. Karty B. Relaksować się (to chyba coś takiego)
3. Pokład C. Bilet
4. Powrót D. Platforma
5. Wyjście E. Bagaż
6.Rezerwacja F. Karta
7. Koleje G. Biuro
8. Biznes H. Lot


A tu połączenia:
1F 4A 7E
2B 5D 8G
3D 6H
2010-02-23T16:54:10+01:00
1.Ręka A. Klasa
2. Karty B. Relaksować się
3. Pokład C. Bilet
4. Powrót D. Platforma
5. Wyjście E. Bagaż
6.Rezerwacja F. Karta
7. Koleje G. Biuro
8. Biznes H. Lot