Proszę o pomoc w wymyśleniu ciekawego tytułu do reportażu,w którym jest opowieść o 6 dniach stworzenia świata.Zależy mi na tem aby tytuł był naprawdę ciekwawy.Fajnie by było coś w stylu - "W sześć dni do okoła świata".Bardzo proszę o pomoc.Dla najciekawszych tytułów daje naj:))
ps:Proszę o napisanie kilku tytułów.Dzięki

3

Odpowiedzi

2010-02-23T14:24:30+01:00
,,Przepis na świat - przyżądzanie 6 dni"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:26:16+01:00
w sześć dni powstał świat
Sześć dni powstania świata
W sześć dni cały świat
2010-02-23T14:28:08+01:00